2015. június 2., kedd

06. Versenyszellem


06. Versenyszellem


Kicsöngetnek.Nagy sóhaj hagyja el a számat. Egész nap csak hallgatnám. Összepakolom komótosan a könyveket, tudom itt lehetetlen, de még is bennem van az, hogy kettesben maradjak vele. Az asztala felé nézek ő az asztal mögött a széken ül hátradőlve. Ennél lazább csak akkor lehetne, ha felrakná a lábait is.Engem néz.Lesütöm a szemem és gyorsabban kezdek pakolni, de már rájöttem valami hihetetlenül idióta módon tudom csak leplezni a zavaromat.- Ennyire unalmas voltam Ms. Russel? Hisz ön majdnem elaludt.Nevetnem kell. Ezt most tényleg itt?- Elnézést Mr. Hyde de kissé álmatlan éjszakám volt. - Camynek jár a pont, mert ezt mind képes voltam fapofával elmondani. Aaronnak is jár a pont, mert próbál nem elvigyorodni.- El van nézve.. - Ó, hogy az a...ő tartott fel!Már éppen válaszolnék, mikor köhintést hallok a terem másik végéből. Cheryl Ross szinte teátrálisan tipeg előre az én Aaronom asztalához és egy dobozt tesz le rá.- Ezt szeretném oda adni. Édesanyámmal sütöttem önnek, hogy első diákként köszönthessem a tanár urat nálunk.
Remélem ízleni fog. - édesen elmosolyodik, és szinte biztos vagyok benne, hogy a pilláit is rebegteti. Meg tudnám ölni.
Sőt! Megölöm.
- Khm....Nagyon szépen köszönöm...Cheryl ugye?Cheryl elégedetten elmosolyodik és bólint egyet. Lassú halála lesz.- Nos Cheryl, bár nem te köszöntöttél elsőnek, igazán hálás vagyok igyekezetedért. Köszönöm édesanyádnak is.Aaron ezzel a papírjai felé fordul, ő lezártnak tekintené a beszélgetést. De Cheryl valószínű fennakadt egy kicsit.- Nem elsőnek? És mégis ki volt az első?Megrázom a fejem. Ezt most úgy kérdezte, kivel feküdt le életében először. Minden esetre én eltűnök, mielőtt a versenyszellemű drága osztálytársam felrobbanna. És majdnem sikerül is meglépni.- Cameron. - Megtorpanok és megfordulok lassan. Kínosan elmosolyodom. Érzem, ahogy Ross kisasszony dölyfösen végigmér, majd tombolva kitornádózik a teremből. Aaron összevonja szemöldökét, és érthetetlenül mered az ajtóra mellettem. Megvonom a vállam, és elindulok az asztala felé.- Tehát ha jól értettem, már a második napon hivatalosan is én lettem a kedvenc diákod.- Az első nap is te voltál - Vigyorog és feláll az asztaltól, elém áll, de mielőtt mozdulna a keze, meg is állítja. Itt nem lehet.
Az ajkamba harapok, egymást nézzük, Hosszú időre beáll a csend.
- Ne harapd a szád a suliba ahol én látlak. Főleg ne az én órámon!
Sértődötten elfordulok tőle, jelezve távozási szándékom.
- Jó akkor majd a matek tanár értékelni fogja. - Erre a kijelentésemre erősen megragadja a kezem és magához húz, hogy átöleljen. Gondoltam.
- Másnak sem. Csak nekem, munkán kívül. Mert így is megakadtam órán párszor, mert bámultál rám, és az édes kis szádat harapdáltad.
Teljesen elpirulok. Nem tehetek róla. - Elnézést...
Az államnál fogva emeli meg a fejemet, hogy pont a szemébe nézzek. Érzem, hogy meg akar csókolni, de nem teszi, inkább elereszt és kicsit hátrébb lép tőlem.
Én elindulok az ajtó felé, de még visszatekintek egy mondat erejéig.
- Ja és ha én nem haraphatom a szám, akkor te meg ne vesd be a szemöldök felvonásos dolgot.
- Megegyeztünk. - Elvigyorodik, visszaül a tanári asztalához. Mögöttem két diák besétál a terembe, a következő órára. Így tényleg mennem kell.
- Köszönöm szépen Mr. Hyde így már értem az anyagot. - játszom magam, mire Aaron készségesen velem tart.
- Nincs mit, Ms. Russel, de legközelebb ne bambuljon annyit.
Komolyságot erőltetve magamra szalutálok, majd ténylegesen elhagyom a termet.
Alig érek el a szekrényemig, mikor Cheryl a mellettem lévő szekrényre csap, és szokásos testtartásával elállja az utam.
- Mégis mi a fenét képzelsz magadról? - ripakodik rám hisztérikusan.
- Nincs kedved mást feltartani?
- Tudom ám mit művelsz! - Tényleg?? Tudná vajon?
- Igen?
- Hát persze. Teljesen egyértelmű, hogy a kis kedvence próbálsz lenni, hogy jobb jegyekhez juthass. De tudod ez a tanár okosabb lesz annál, minthogy bevegye a jó kislány stílusod. Még csak fogalmad sincs, hogyan kell flörtölni, de te a tanárodat próbálod elcsábítani?
- Miért te mit csinálsz? - felé fordulok, felvont szemöldökkel nézek rá. Egyértelműen ő választotta ezt a taktikát, csak rám akarja kivetíteni a szerencsétlen próbálkozását. Szánalmas. De tőle ez nem meglepő. Amióta ismerem, keresztbe tesz mindenkinek. Barátja sincs De mindig én voltam a legnagyobb baja.
Nagyon nyel, arcán zavarodottság suhan át.
- Ne terelj. Különben is én csak kedves próbáltam lenni.
- Aha, hogyne. A többi tanárnak pedig nem jutott a kedvességből. - Hiába várom a válaszát, egy szót se nyög ki, én pedig megunom a várakozást és elhaladok mellette. Ezúttal nem állja el az utam. Fene kíváncsi az áskálódására.
A folyosón keresem tovább a barátaimat, hogy még csöngetés előtt nyakon csípjem őket. De csak álmodozom, mert szinte azonnal megszólal a csengő, én pedig megint rohanok, hogy az órára oda érjek. A terem előtt engem várnak, mind a ketten. Ronnie és Sasha szinte egyszerre vesznek észre.
- Te meg mi a jó fenét csináltál? És mi van az irodalom tanárunkkal? - mered rám Ronnie de én csak vállat vonok.
- Hol voltál? - Kíváncsiskodik nagy szemekkel Sasha is.
- Hm. Feltartottak.
- A tanár? - Igen Sasha, ő, gondolom magamban.
De válasz helyett csak mosolygok, és belököm magam előtt a barátnőimet a terembe. Hogy fogom ezt nekik elmondani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése